Tyrėjai tirs COVID-19 atkryčius po Paxlovid vartojimo

Logo for WebMD

2022 m. balandžio 29 d. – JAV mokslininkai planuoja ištirti, kaip dažnai ir kodėl kai kuriems COVID-19 pacientams, vartojantiems Pfizer preparatą Paxlovid, grįžta koronaviruso lygis, rašo „Bloomberg News“.

CDC ir Nacionalinis alergijos ir infekcinių ligų institutas svarsto įvairius epidemiologinius ir klinikinius tyrimus, siekdami ištirti galimus atkryčius po penkių dienų antivirusinio gydymo, įskaitant tai, kuriems pacientams kyla didesnė rizika ir ar to galima išvengti ilgesniu gydymo kursu. .

„Tai yra prioritetas“, – „Bloomberg News“ sakė instituto direktoriaus pavaduotojas klinikiniams tyrimams medicinos mokslų daktaras Cliffordas Lane’as ir pridūrė, kad šis klausimas yra „gana skubus dalykas, kurį turime išspręsti“.

Gydymas Paxlovid tampa vis didesne Bideno administracijos pandemijos metodo dalimi, pranešė naujienų leidinys, ir jis vis plačiau prieinamas vaistinėse visoje šalyje.

Mokslininkai iki šiol mažai žino apie atkryčio atvejus, įskaitant tai, kaip dažnai jie atsiranda, ar Omicron variantas gali turėti įtakos, ar vaistas apskritai yra susijęs su atkryčiu, pranešė naujienų agentūra. Mokslininkai nori sužinoti daugiau, kad gydytojai žinotų, kaip padėti pacientams, kurie gydomi Paxlovid ir vėliau patiria infekciją.

Anksčiau šią savaitę VA Bostono sveikatos priežiūros sistemos mokslininkai paskelbė išankstinį spaudinį su atvejo tyrimu, kuris žymi pirmąjį medicininėje literatūroje aprašytą atvejį. 71 metų vyras, kuris buvo paskiepytas ir sustiprintas, greitai pasveiko nuo COVID-19 pavartojęs Paxlovid, tačiau po maždaug devynių dienų po pirmojo teigiamo testo pasikartojo simptomai ir padidėjo viruso lygis. Tada simptomai ir viruso lygis išnyko po kelių dienų.

Panašūs atvejai pasirodė socialinėje žiniasklaidoje ir medicinos tinklaraščiuose, o pastarosiomis savaitėmis gydytojai matė pacientus, kuriems pasireiškė tokio pobūdžio atšokimai.

„Teikėjai, kurie ketina išrašyti šį vaistą, turėtų žinoti, kad šis reiškinys atsiranda, o jei žmonėms po Paxlovid simptomai pablogėja, tai tikriausiai vis dar yra COVID“, – sakė Paulas Saxas, MD, Brighamo ir moterų ligoninės infekcinių ligų skyriaus klinikinis direktorius. sakė „Bloomberg News“.

Saxas rašė apie atšokimą po Pakslovido, kurį prieš kelias savaites matė vienam iš savo ŽIV sergančių pacientų.

Pfizer paskutinės stadijos tyrimas parodė, kad nedaugeliui pacientų po gydymo pasireiškė atšokimas. FDA anksčiau teigė, kad „vertina pranešimus apie virusų kiekio atsigavimą baigus gydymą Paxlovid ir, jei reikia, pasidalins rekomendacijomis“.

„Didelė problema yra ta, kad kai šis vaistas buvo išleistas, ši informacija nebuvo įtraukta į etiketę“, – sakė Saxas.

Būsimi CDC ir Nacionaliniai sveikatos institutai bandys suprasti, kaip ir kodėl vyksta atsigavimas. Jei atrodo, kad tai susiję su naujais variantais, pvz., Omicron, arba tam tikrais paciento rizikos veiksniais, kai kuriems žmonėms gali prireikti ilgesnio nei standartinio penkių dienų gydymo.

“Yra du dalykai, kurie slopina virusą: vaistas ir šeimininko imuninis atsakas”, – sakė Lane’as. „Jei nustosite vartoti vaistą, kol šeimininko imuninis atsakas dar neprasidėjo, galite pastebėti, kad virusas sugrįžta.

.

Leave a Comment

Your email address will not be published.